Nowości

Nowa aplikacja: Gabinet drWidget Pacjent
04-04-2018
Poinformuj swoich pacjentów o nowej, darmowej aplikacji mobilnej, która zadba o regularność ich terapii i przypomni o konieczności zażycia leku. Wystarczy dosłownie krótka chwila, by ustawić własny elektroniczny kalendarzyk kuracj ...
Poinformuj swoich pacjentów o nowej, darmowej aplikacji mobilnej, która zadba o regularność ich terapii i przypomni o konieczności zażycia leku. Wystarczy dosłownie krótka chwila, by ustawić własny elektroniczny kalendarzyk kuracji. Jednak aby móc korzystać z aplikacji, trzeba posiadać konto w programie Gabinet drWidget. Zakłada je lekarz na podstawie adresu e-mail zainteresowanej osoby (Karta pacjenta, zakładka „Dane osobowe”, rubryka „Konto internetowe/ Powiadomienia”). Na podany adres zostaje wysłany login wygenerowany przez system oraz link aktywacyjny – po kliknięciu w link pacjent samodzielnie ustala hasło do konta.
Nowa metoda autoryzacji e-ZLA
20-12-2017
W Gabinecie drWidget jest już dostępna nowa metoda autoryzacji e-ZLA: poprzez certyfikat z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Już dziś pobierz swój osobisty certyfikat z portalu PUE ZUS, by szybko i wygodnie podpisywać elektroniczne ...
W Gabinecie drWidget jest już dostępna nowa metoda autoryzacji e-ZLA: poprzez certyfikat z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Już dziś pobierz swój osobisty certyfikat z portalu PUE ZUS, by szybko i wygodnie podpisywać elektroniczne zwolnienia, a także inne dokumenty, takie jak ZUS FZLA, AZLA, UZLA oraz ZUS PR-4. Certyfikat ważny jest przez 5 lat. Sprawdź, jak go uzyskać – szczegółową instrukcję znajdziesz w „Ustawieniach placówki”, zakładce „Zarządzaj”, rubryce „e-ZLA”.
Zgłaszanie braków w Bazie Leków
27-11-2017
Od niedawna można zgłaszać braki w Bazie Leków, dostępnej w Gabinecie drWidget. Jeśli zatem nie znajdziesz w naszej bazie konkretnego, interesującego Cię produktu leczniczego, to koniecznie poinformuj nas o tym fakcie. Formularz z ...
Od niedawna można zgłaszać braki w Bazie Leków, dostępnej w Gabinecie drWidget. Jeśli zatem nie znajdziesz w naszej bazie konkretnego, interesującego Cię produktu leczniczego, to koniecznie poinformuj nas o tym fakcie. Formularz zgłoszeniowy zamieściliśmy w module Recepty. Kliknij w przycisk „Zgłoś brakujący lek”, wypełnij formularz i wybierz „Wyślij”. Dziękujemy za każde zgłoszenie.
Szybkie dodawanie stałych leków
19-05-2017
Gdy lekarz wystawia receptę, może dodać zapisane na niej leki jako stałe - do karty pacjenta. Pozwala to uniknąć ponownego ich wyszukiwania w bazie leków przy kolejnej wizycie. Dotychczas dodanie leków jako stałych wymagało zapisa ...
Gdy lekarz wystawia receptę, może dodać zapisane na niej leki jako stałe - do karty pacjenta. Pozwala to uniknąć ponownego ich wyszukiwania w bazie leków przy kolejnej wizycie. Dotychczas dodanie leków jako stałych wymagało zapisania oddzielnie każdego z nich. Teraz jest to szybsze i prostsze: wystarczy jedno kliknięcie - w zielony przycisk „Dodaj wszystkie leki jako stałe leki pacjenta”, widoczny przy każdej wystawionej recepcie.
Drukowanie informacji o wizycie
19-05-2017
W razie potrzeby lekarz może wydrukować pacjentowi informacje o wizycie. W tym celu wystarczy (z poziomu wizyty) kliknąć w symbol drukarki, widoczny w prawej górnej części ekranu, a następnie wybrać określone elementy do wydruku ( ...
W razie potrzeby lekarz może wydrukować pacjentowi informacje o wizycie. W tym celu wystarczy (z poziomu wizyty) kliknąć w symbol drukarki, widoczny w prawej górnej części ekranu, a następnie wybrać określone elementy do wydruku (np. Karta wizyty, Zalecenia). Jest też możliwość pobrania plików w formacie PDF.
Edytor formularzy
05-08-2016
W panelu administracyjnym, w zakładce „Edytor formularzy”, znajduje się kilkadziesiąt gotowych wzorów różnych dokumentów. W każdej chwili można także stworzyć własny, dowolny formularz, korzystając z intuicyjnego edytora. W tym ce ...
W panelu administracyjnym, w zakładce „Edytor formularzy”, znajduje się kilkadziesiąt gotowych wzorów różnych dokumentów. W każdej chwili można także stworzyć własny, dowolny formularz, korzystając z intuicyjnego edytora. W tym celu wystarczy wybrać przycisk „Dodaj formularz”. Edytor prowadzi przez kolejne etapy tworzenia dokumentu - od wybrania nazwy, przez wstawienie tekstu, dodanie elementów graficznych po usuwanie elementów i cofanie zmian